lördag, april 25, 2009

FTW

(x) snott det här testet från en annan dagbok // TACK EMMA BACKMAN!
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
( ) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina kompisar
( ) varit i kanada
( ) varit i mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) rört en orm
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
( ) förstört en fest
(x) sjungit i duschen
( ) fastnat med tungan i metall
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) tror på spöken
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) snattat
(x) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
( ) legat med fler än fem personer
( ) legat med någon första kvällen ni träffades
( ) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar