tisdag, april 28, 2009

Självrannsakan Del I

Om du finns så är/har du:

  • Ärlig
  • Smart
  • Humor
  • Tar ingen skit
  • Socialt medveten (politik, feminism etc)
  • Intresse för musik- och populärkultur = smånördig
  • Vegetarian/Vegan
  • Icke-rökare, snuset går 'la an
  • Gillar lååånga och lyxiga söndagsfrukostar - pannkakor, scones, mackor (rostade!), kaffe, jos, etc. (Ja, jag är så barnslig att jag fortfarande anser att frukost är dagens bästa måltid och fick jag som jag ville, vilket jag iofs får nu när jag är vuxen, så skulle jag äta det vid alla dagens måltider).
  • Gillar långa strandpromenader i månsken
  • Bangar inte för hemmakvällar med grymma filmer och en skål chips eller en runda Gin & Rummy

Stay tuned för Självrannsakan Del II.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar